آب قلیایی چیست ؟

آب مقطر قلیایی

آب قلیایی چیست ؟

آب قلیایی چیست و چه فوایدی برای بدن دارد ؟

آب قلیایی معمولا به نام آب یونیزه معروف است و سطح PH آن ۷ یا بیشتر می باشد ، آب قلیایی فواید زیادی برای سلامتی انسان دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم .

فواید آب قلیایی برای بدن

بسیاری از مردم معتقد هستند که نوشیدن آب قلیایی ، فرایند پیر شدن سلول های بدن را آهسته تر میکند ،از خرابی دندان و پوکی و آسیب به استخوان ها نیز جلوگیری میکند .

اغلب مردم غذاهای اسیدی زیادی می خورند ، بنابر این برای به تعادل رسیدن PH خون ، مواد معدنی ضروری مثل منیزیم و کلسیم از استخوان ،بافت و دندان ها خارج میشود و وارد خون میشود .

بعلاوه مصرف آب قلیایی به تدریج سبب میشود از بیماری های مربوط به اختلال در استخوان مثل ورم مفاصل و انواع اختلالات کلیه جلوگیری شود .

آب قلیایی قدرت نفوذ به داخل سلول ها را دارد و به این خاطر بسیاری از مردم معتقدند آب قلیایی بهتر از آب معمولی سبب هیدرات شدن بدن میشود .

مصرف آب قلیایی به تریج سطح PH خون را به حالت طبیعی بر میگرداند ، و در بحث زیبایی نیز آب قلیلیی به طور قابل توجهی از خشک شدن مو و پوست جلوگیری میکند .

آب قلیایی محبوب ترین آب یونیزه شده از نظر مردم است ، بنایر این باید بتوان آن را با استفاده از دستگاه های تقطیر به دست آورد.

دستگاه تقطیر آب معمولی راذ تبدیل به بخار میکند و مجددا با تراکم بخار تبدیل به آب میکند ، از همین فرایند برای تولید آب قلیایی نیز استفاده میکنند و ناخالصی ها و سموم اسیدی را از آب خارج میکنند .

PH آب را اندازه بگیرید

سطح PH نرمال آب نوشیدنی بین ۸ – ۹ است که این PH بعد از قلیایی کردن آب و حذف ناخالصی هایی که تعادل آب را به سمت اسیدی شدن متمایل میکند به دست می آید .

برای اندازه گیری PH کیت های اندازه گیری را تهیه کرده و با نمودار رنگی درون بسته اندازه گیری و مقایسه کنید .

برخی از عوارض ناشی از اسیدی بودن بدن در بلند مدت عبارتند از :

۱- مرگ سلول ها و پیری زودرس به علت بالا بودن نرخ اکسیداسیون

۲-آسیب به سیستم قلبی عروقی و افزایش تصلب شرایین

۳- افزایش وزن و دیابت

۴-ایجاد سنگ کلیه و بروز نارساییهای کلیوی و مثانه ای

۵-کاهش قدرت سیستم ایمنی بدن

۶-افزایش آسیبهای رادیکالهای آزاد خون

۷-بروز پوکی استخوان

۸- درد مفاصل و آرتروز و درد عضلات و تجمع اسید لاکتیک

۹-خستگی مزمن، سردرد ، سر گیجه ، ترش کردن

۱۰-افزایش ترشحات مخاطی

۱۱-افزایش تنش واسترس

۱۲-خشکی پوست ومو و ناخنهای شکننده

۱۳-افزایش احتمال بروز سرطان

۱۴-کاهش توانایی بدن در جذب مواد معدنی و مواد مغذی

آب قلیایی

آب فوق خالص یک بار تقطیر روشان

تولید آب مقطر شرکت آراز دادبه راد به صورت عمده و جزئی با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی صورت می پذیرد.در این مجموعه فرایند تولید مبنی بر سیستم تقطیر استوار بوده و آب از جریان ناخالص تبخیر شده و در جریان خالص کندانس میشود .

از مزایایی که این طرح نسبت به فرایند RO یا DRO دارد میتوان به ساختار دستگاه ها و فناوری بسیار بالاتر از نسبت به دستگاه های تصفیه اشاره نمود بطوری که رقیب قدرتمندی نسبت به تمامی سیستم ها میباشد . از ویژگی های این سیستم میتوان عدم نیاز به فیلتر های غشایی و آثار باقی مانده آن در آب تصفیه شده (مخصوصا رزین های مورد استفاده در سیستم یونیزه )را نام برد.

فرایند تقطیر آب را از نظر کیفی از اجزا و ناخالصی های خارجی تمیز میکند و خواص دارویی بدست می آورد ، از نظر ترکیب شبیه آب باران است و در بدن به عنوان یک حلال عمل میکند . مانند آهنربای قدرتمند مواد مضر را جذب می کند و از طریق کلیه آنها را دفع میکند.

انواع ناخالصی آب

– فلزات سنگین
– محصولات سمی
– ترکیبات آلی و معدنی
در مواردی که به آب بدون هیچ ناخالصی نیاز باشد از آب مقطر استفاده می شود.در بسیاری از واکنش های شیمیایی برای جلوگیری از دخالت دیگر مواد از آب مقطر استفاده می شود.
ناخالصی های آب معمولی مانند کربنات ها،ترکیباتی همچون سیلیس ، نیترات ، کلسیم ، منیزیم ، نمک ، سدیم ، مس ، روی ، گاز کلر و دی اکسید کربن
میباشد .

آب قلیایی ، آب مقطر قلیایی ، آب مقطر روشان ، قیمت مناسب ،کیفیت بالا