بزرگترین تولید کننده آب مقطر تقطیری فوق خالص

آب مقطر فوق خالص روشان

[us_iconbox icon=”material|camera” color=”custom” style=”circle” icon_color=”#ffffff” bg_color=”#80d8ff” iconpos=”left” title=”فرایند تقطیر” link=”url:%23″ link_url=”#” link_text=”Learn More” with_circle=”yes” external=””]

فرایند تقطیر آب را از نظر کیفی از اجزا و ناخالصی های خارجی تمیز میکند و خواص دارویی بدست می آورد ، از نظر ترکیب شبیه آب باران است و در بدن به عنوان یک حلال عمل میکند . مانند آهنربای قدرتمند مواد مضر را جذب می کند و از طریق کلیه آنها را دفع میکند..

[/us_iconbox][us_separator][us_iconbox icon=”material|trending_up” color=”custom” style=”circle” icon_color=”#ffffff” bg_color=”#795548″ iconpos=”left” title=”کارشناسی تغذیه” link=”url:%23″ link_url=”#” link_text=”Learn More” with_circle=”yes” external=””]

کارشناسان تعویض کامل آب مقطر را توصیه نمیکنند ، این امر پیامد های منفی برای بدن به همراه خواهد داشت ،اگر به صورت همیشگی از این آب بنوشید نه تنها مواد سمی و مضر بلکه مواد معدنی بدنتان نیز از بدن خارج میشود.برخی از پزشکان به بیماران خود توصیه می کنند ازآب مقطر خوراکی به جای آب معمولی استفاده کنند به خصوص در بیماران کلیوی و سنگ ساز ، آب خالص فاقد املاح بوده و برای بیمارانی که نیاز به آب بدون مواد معدنی دارند مناسب است.

[/us_iconbox][us_separator][us_iconbox icon=”material|leaderboard-24px” color=”custom” style=”circle” icon_color=”#ffffff” bg_color=”#ed426f” iconpos=”left” title=”انواع ناخالصی آب” link=”url:%23″ link_url=”#” link_text=”Learn More” with_circle=”yes” external=””]

– فلزات سنگین
– محصولات سمی
– ترکیبات آلی و معدنی
در مواردی که به آب بدون هیچ ناخالصی نیاز باشد از آب مقطر استفاده می شود.در بسیاری از واکنش های شیمیایی برای جلوگیری از دخالت دیگر مواد از آب مقطر استفاده می شود.
ناخالصی های آب معمولی مانند کربنات ها،ترکیباتی همچون سیلیس ، نیترات ، کلسیم ، منیزیم ، نمک ، سدیم ، مس ، روی ، گاز کلر و دی اکسید کربن
میباشد .

[/us_iconbox][us_iconbox icon=”material|verified_user” color=”custom” style=”circle” icon_color=”#ffffff” bg_color=”#7cb342″ iconpos=”left” title=”آیا همه آب مقطر واقعی هستند” link=”url:%23″ link_url=”#” link_text=”Learn More” with_circle=”yes” external=””]

آیا شما فکر میکنید آنهایی که مدعی تولید آب مقطر با خلوص بالا هستند واقعا از تقطیر آب معمولی استفاده کرده اند یا فقط از تصفیه آب معمولی بدست آمده.
– روش تقطیر (distillation)
– اسمز معکوس (RO)
– جذب (adsorption)
– تبادل ینی (ion exchange)
ممکن است هر کدام از این فرایند ها برای رسیدن به حذف مواد اضافی در آب مطلوب باشد ولی فقط روش تقطیر به خاطر دمای بالا در خلا باعث حذف میکروب ها و ویروس ها و قارچ ها و باکتری ها در آب و خلوص بالا میشود..

[/us_iconbox][us_separator][us_iconbox icon=”material|polymer” color=”custom” style=”circle” icon_color=”#ffffff” bg_color=”#3481c9″ iconpos=”left” title=”آماده سازی آب مقطر برای مصرف خوراکی(دتاکس)” link=”url:%23″ link_url=”#” link_text=”Learn More” with_circle=”yes” external=””]

اگر میخواهید به خواص دارویی آب مقطر برسید و آن را برای بدن مفیدتر ، خوشمزه و با ارزش تر کنید و آب مقطر خود را آماده کنید روش های مختلفی وجود دارید که میتوانید در خانه استفاده کنید ،برای این کار میتوانید از میوه ها و سبزی های خرد شده مثل لیمو و نعنا و … استفاده کنید و پس از نوشیدن آن انرژی مثبت را جذب کرده و ماندگارتر و شادتر شوید.

این آب باعث پیشگیری از بیماری ها در بدن می گردد و باعث حفظ عملکرد ارگان ها و سیسنم ها می شود و به پاکسازی سموم کمک میکند.

[/us_iconbox][us_separator][us_separator]

[us_single_image image=”7500″]
[us_single_image image=”7497″ align=”center”]

آزمایشگاه شیمیایی

قسمت شیمیایی که با داشتن دستگاه آلات مجهز جی سی ،خلوص و نقطه جوش و دیگر عوامل را زیر نظر داشته تا بتوانند محصولی با کیفیت ارائه دهند .

[us_single_image image=”7498″ align=”center”]

آزمایشگاه میکروبی

قسمت میکروبیولوژی میباشد که با داشتن دستگاه آلات فوق پیشرفته خود برای انجام آزمایشات میکروبی از محصول اولیه ،در حین تولید،محصول نهایی در حال کار می باشد .

[us_single_image image=”7496″ align=”left”]
[us_single_image image=”7499″ align=”right”]

سعی داریم تا تمامی نکات بهداشتی و سلامت را در هنگام تولید این محصول رعایت کنیم تا بتوانیم محصولی با کیفیت به بازار عرضه نماییم .

یکی از مزایای این روش حذف آلودگیهای میکروبی به خصوص پیروژن هاست ،در این فرایند پیروژن ها به دلیل وزن مولکولی بالا روی ستون تقطیر باقی مانده و به سمت پایین حرکت میکند ، با انجام متوالی و چند باره آب کاملا خالص و عاری از هرگونه آلودگی شیمیایی و میکروبی حاصل میشود . بعد از فرایند تقطیر آب حاصله از فیلتر ۰/۲۲ میکرومتر عبور داده و درمحوطه ساخت و تولید کلین وتمیز خود بعد از گذر از تونل UV و استریل شده با دستگاه های اتوماتیک  بسته بندی میشود .

تلفن تماس ۵ – ۰۲۱۳۶۷۷۰۱۷۱

فکس ۰۲۱۳۶۷۷۰۱۷۶

۴ ۹۲ ۶ ۹۲ ۸ ۰۹۱۲

info@radchemical.ir

شهرک صنعتی چرمشهر سالاریه