چرا آب مقطر رسانا نیست ؟

آب مقطر نارسانا

چرا آب مقطر رسانا نیست ؟

رسانا نبودن آب مقطر از چیست ؟

چرا آب مقطر نارسانا است ؟

آب معمولی رسانای جریان الکتریسیته است ولی آب مقطر اب مقطر این خاصیت را دارا نیست ، پس چرا این ویژگی فقط مختص آب معمولی است و آب مقطر نارسانا است ؟

آب مقطر نارسانا

آب دارای حلالیت بالایی است و یکی از مهم ترین حلال ها به شمار میرود ، به همین علت هنگام عبور از لایه های زمین برخی از املاح خاک را در خود حل میکند و این آبی که در سفره های زیر زمینی ذخیره می شود ، آبی پاک و تمیز و دارای املاح مورد نیاز بدن و آلودگی های ناچیزی است که به بدن آسیب نمی رساند .

چنین آبی مناسب خوردن و البته که رسانایی الکتریسیته است که رسانایی آب به علت وجود همان املاح در آب است و الکتریسیته به وسیله آن منتقل میگردد ولی آب مقطر به علت که املاحی در آن وجود ندارد ، ضمن اینکه طعم و مزه آب معمولی را ندارد و تقریبا بی مزه است ، بلکه این آب مقطر رساننده جریان الکتریسیته نیز نمیباشد .

چون درون آب مقطر املاحی وجود نداره که بخواد الکتریسیته رو عبور بده و اینکه  یک ترکیب مولکولیه نه یونی(آب آشامیدنی ، چاه،معدنی که ترکیبات یونی رسانا هستند؛ چرا که یون هایی مثل کلسیم و سدیم می توانند به صورت آزادانه حرکت کنند(که این حالت زمانی اتفاق می افته که ترکیبات یونی در حالت محلول و یا مذاب باشند)، می تونن بارهای الکتریکی رو جا به جا کنن.

شرکت  روشان  که اخیر محصولات آب مقطر های فوق خالص دیونیزه را نیز تولید می کند، یکی از شرکت های سرآمد و بزرگ بازار ایران است.

آب فوق خالص یک بار تقطیر روشان

تولید آب مقطر شرکت آراز دادبه راد به صورت عمده و جزئی با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی صورت می پذیرد.در این مجموعه فرایند تولید مبنی بر سیستم تقطیر استوار بوده و آب از جریان ناخالص تبخیر شده و در جریان خالص کندانس میشود .

از مزایایی که این طرح نسبت به فرایند RO یا DRO دارد میتوان به ساختار دستگاه ها و فناوری بسیار بالاتر از نسبت به دستگاه های تصفیه اشاره نمود بطوری که رقیب قدرتمندی نسبت به تمامی سیستم ها میباشد . از ویژگی های این سیستم میتوان عدم نیاز به فیلتر های غشایی و آثار باقی مانده آن در آب تصفیه شده (مخصوصا رزین های مورد استفاده در سیستم یونیزه )را نام برد.

فرایند تقطیر آب را از نظر کیفی از اجزا و ناخالصی های خارجی تمیز میکند و خواص دارویی بدست می آورد ، از نظر ترکیب شبیه آب باران است و در بدن به عنوان یک حلال عمل میکند . مانند آهنربای قدرتمند مواد مضر را جذب می کند و از طریق کلیه آنها را دفع میکند.

انواع ناخالصی آب

– فلزات سنگین
– محصولات سمی
– ترکیبات آلی و معدنی
در مواردی که به آب بدون هیچ ناخالصی نیاز باشد از آب مقطر استفاده می شود.در بسیاری از واکنش های شیمیایی برای جلوگیری از دخالت دیگر مواد از آب مقطر استفاده می شود.
ناخالصی های آب معمولی مانند کربنات ها،ترکیباتی همچون سیلیس ، نیترات ، کلسیم ، منیزیم ، نمک ، سدیم ، مس ، روی ، گاز کلر و دی اکسید کربن
میباشد

آب مقطر ، آب مقطر چیست ،  همه چیز در مورد آب مقطر،تفاوت آب مقطر با آب معمولی ، فروش آب مقطر ، قیمت آب مقطر ، فروش آنلاین آب مقطر ، نحوه درست کردن آب مقطر ، نوشیدن آب مقطر ، چطور آب مقطر درست کنیم ، دستگاه آب مقطر ، تولید آب مقطر ، کاربرد آب مقطر ،آب مقطر دمین ، آب مقطر دیونیزه ،آب مقطر آزمایشگاهی ، آب مقطر گل و گیاه ، آب مقطر آکواریوم ،آب مقطرلنز ، آب مقطر دندانپزشکی ،آب مقطر لیزر ، آب مقطر اتو بخار ، آب مقطر گیاهان گوشت خوار ،آب مقطر تجهیزات پزشکی ، آب مقطر برای پوست ، آب مقطر برای کندانسور کولینگ تاور ، آب مقطر آب کاری طلا فلزات گران بها،آکواریوم ، آب مقطر رقیق سازی الکل ، فرمول آب مقطر ، کنترل کیفیت آب مقطر .انواع آب مقطر ، ، آب مقطر روشان