آب مقطر فوق دیونیزه روشان Ultrapure water (Di-Deggassed) که یا نام علمی clinical laboratory reagent water شناخته میشود با جدیدترین و کامل ترین روشهای تولید آب مقطر برای مصارف حساس در زمینه آزمایشگاهی و صنعتی تولید شده و با کمتریم هدایت الکتریکی و TDS , ph استاندارد و عاری از میکروارگانیسم ها و پروتئازها ،کربن ارگانیک میباشد.در این مجموعه فرایند تولید مبنی بر سیستم تقطیر استوار بوده و آب از جریان ناخالص تبخیر شده و در جریان خالص کندانس میشود .

از مزایایی که این طرح نسبت به فرایند RO یا DRO دارد میتوان به ساختار دستگاه ها و فناوری بسیار بالاتر ، نسبت به دستگاه های تصفیه اشاره نمود بطوری که رقیب قدرتمندی نسبت به تمامی سیستم ها میباشد . از ویژگی های این سیستم میتوان عدم نیاز به فیلتر های غشایی و آثار باقی مانده آن در آب تصفیه شده (مخصوصا رزین های مورد استفاده در سیستم یونیزه )را نام برد.

فرایند تقطیر ، آب را از نظر کیفی از اجزا و ناخالصی های خارجی تمیز میکند و خواص دارویی بدست می آورد ، از نظر ترکیب شبیه آب باران است و در بدن به عنوان یک حلال عمل میکند . مانند آهنربای قدرتمند مواد مضر را جذب می کند و از طریق کلیه آنها را دفع میکند.

موارد مصرف :

آب اتو بخار

قطعا همه ما در هنگام استفاده از اتو با این مشکل برخورد داشته ایم که بعد از چند بار لکه های سفید رنگ از داخل منافذ اتو خارج شده و باعث می شود که لباس ها بخصوص لباس های تیره رنگ دچار لکه های سفید رنگ بشوند.

حتی ممکن است بعد از چند مدت بطور کامل منافذ اتوی بخار کاملا بسته شود و مانع خروج بخار شود و در نهایت به خرابی کاملا اتو منجر شود. راه حل این مشکل بطور قطع استفاده از آب اتو بخار می باشد.

 

پیشنهاد های ویژه

آب مقطر فوق خالص و فق دیونیزه یک بار تقطیر

آب مقطر فوق خالص دیونیزه دوبار تقطیر

آب مقطر روشان
آب مقطر روشان

آب مخصوص اتو

آب مخصوص اتو در واقع آبی خالص و بدون هیچ گونه املاح و ماده اضافی است که مناسب ترین نوع آب برای استفاده در اتو و بخار شوی می باشد. شما با استفاده از آب اتوی مخصوص بدون هیچ گونه مشکلی مدت ها می توانید از این آب استفاده کنید و هیچ گونه رسوب و گرفتگی در منافذ خروجی اتو نداشته باشید.

رفع رسوب اتو بخار

آهک عامل اصلی رسوب و ایجاد لکه های سفید رنگ بر روی لباس ها در فرآیند اتو کشی می باشد که به مرور زمان بیشتر می شود و علاوه بر ایجاد لکه بر روی لباس ها مانع از خروج بخار آب می شود. این امر خود عامل خرابی اتو در طولانی مدت خواهد شد و همچنین شما از نحوه اتو کشی رضایت نخواهید داشت چرا که فرآیند تبدیل آب به بخار به دسترسی انجام نمی شود.

چرا آب های معمولی برای اتو مناسب نیستند؟

 

  • قطعا با جوشاندن این نوع آب املاح آن از بین نمی رود.
  • آب معمولی لوله کشی منازل ناخالصی و املاح بسیار فراوانی دارند.
  • در فرآیند تبدیل آب به بخار در دستگاه های اتو بخار آب بخار شده و رسوبات در دستگاه ته نشین می شود.
  • رسوبات در منافذ خروج بخار بر جاي مي ماند كه مانع عملكرد درست دستگاه و در نتيجه كاهش طول عمر آن می شود.

چرا باید از آب مخصوص اتو  استفاده کنیم؟

  • PH خنثی و متعادل
  • ماندگاری بسیار طولانی
  • TDS بسیار پایین که مانع از ایجاد رسوب و ته نشینی املاح در اتو می شود.
  • قیمت مناسب و کارایی بسیار بالا و مناسب برای اتوبخار، اتو پرس، بخار شوی و…..