آب مقطر فوق دیونیزه روشان Ultrapure water (Di-Deggassed) که یا نام علمی clinical laboratory reagent water شناخته میشود با جدیدترین و کامل ترین روشهای تولید آب مقطر برای مصارف حساس در زمینه آزمایشگاهی و صنعتی تولید شده و با کمتریم هدایت الکتریکی و TDS , ph استاندارد و عاری از میکروارگانیسم ها و پروتئازها ،کربن ارگانیک میباشد.در این مجموعه فرایند تولید مبنی بر سیستم تقطیر استوار بوده و آب از جریان ناخالص تبخیر شده و در جریان خالص کندانس میشود .

از مزایایی که این طرح نسبت به فرایند RO یا DRO دارد میتوان به ساختار دستگاه ها و فناوری بسیار بالاتر ، نسبت به دستگاه های تصفیه اشاره نمود بطوری که رقیب قدرتمندی نسبت به تمامی سیستم ها میباشد . از ویژگی های این سیستم میتوان عدم نیاز به فیلتر های غشایی و آثار باقی مانده آن در آب تصفیه شده (مخصوصا رزین های مورد استفاده در سیستم یونیزه )را نام برد.

فرایند تقطیر ، آب را از نظر کیفی از اجزا و ناخالصی های خارجی تمیز میکند و خواص دارویی بدست می آورد ، از نظر ترکیب شبیه آب باران است و در بدن به عنوان یک حلال عمل میکند . مانند آهنربای قدرتمند مواد مضر را جذب می کند و از طریق کلیه آنها را دفع میکند.

آبمقطرگیاهان گوشتخوار

موارد مصرف :

گیاهان گوشت‌خوار (به انگلیسی: Carnivorous plants )، گیاهانی هستند که برخی یا بسیاری از مواد غذایی مورد نیاز خود را از طریق تله‌گذاری و مصرف جانوران یا آغازیان، معمولاً حشرات و دیگر بندپایان به دست می‌آورند. با این حال گیاهان گوشت‌خوار با فتوسنتز 

 

پیشنهاد های ویژه

آب مقطر فوق خالص و فق دیونیزه چهار بار تقطیر

آب مقطر فوق خالص دیونیزه دوبار تقطیر

آب مقطر روشان
آب مقطر روشان

آب مقطر روشان مخصوص گلهای گوشتخوار

گلهای گوشتخوار که بسیار حساس هستند  از کدام آب برای  استفاده کنیم .چرا در هنگام خرید بعضی گیاهان فروشند تاکید میکند برای آبیاری فقط از آب مقطر استفاده کنید.

چرا باید به گلهای گوشتخوار آب مقطر داد ؟

اکثر ما با نام گیاهان گوشتخوار آشنا هستیم و از طرفی حقایق جالب بیشماری درباره این گیاهان وجود دارد ،از نظر تکاملی گیاهان گوشتخوار با این دلیل اینکه زادگاه اصلی خودشان جایی است که خاک فوق العاده فقیر دارد و به علت باران زیاد و یا مناطق مردابی که خاک هیچ گونه مواد معدنی ندارد این جانوران هم یاد گرفته اند از موجودات دیگر تغذیه کنند و انرژی مورد نیاز برای بقا خود را تامین کنند .

آبمقطرگیاهان گوشتخوار

بسیاری از این گیاهان راه هایی ابداع کرده اند تا با رنگ و بوی خاص حشرات را به سمت خود بکشند و مواد مورد نیازشان را از این حشرات بگیرند که یکی از شگفتیهای طبیعته و آب های شیر ، چاه ، رودخانه ، معدنی میتواند باعث آسیب به گیاه و از بین رفتن آن شود و برای سلامت گیاه باید از آب مقطر روشان استفاده کرد .

آبیاری گیاهان آپارتمانی با روش صحیح و اصولی یکی از مهم‌ترین نکات آموزشی برای نگهداری گیاهان در خانه است.آب مقطر چون فاقد هرگونه آلودگی بیولوژیکی است در نتیجه گزینه مطلوبی برای آبیاری گیاهان خانگی و زینتی می باشد که می توان از آن به عنوان یک منبع مناسب نام برد.آب مقطر یکبار تقطیر روشان برای آبیاری گیاهان خانگی بهترین گزینه است .

از کدام آب رای آبیاری گیاهان خانگی استفاده کنیم هتر است ؟

بلا نگهداری از گیاهان خانگی علاوه بر پاکسازی هوا دکوراسیون خانه نیز جلوه زیبایی پیدا خواهد کرد.حفظ طراوت گیاهان نیازمند مراقبت روزانه از آن ها است که کمی پیچیده تر از آن چیزی است که احتمالا تا به حال تصور میکردید . سلامت گیاهان تحت تاثیر عوامل مختلفی محیطی به ویژه نور خورشید ، درجه حرارت دما محیط ، رطوبت هوا ، میزان و آب دریافتی قرار میگیرد.

در حقیقت حتی جزئیات مانند نوع آب مورد استفاده نیز میتوانند راز بقا در بعضی گونه های باشد و بر طراوت و شادابی گیاه موثر باشد . آب لوله کشی معمولا انتخواب بسیاری از افراد برای آبیاری گیاهانر خانگی است ، با این حال معمولا بهترین گزینه برای حفظ سلامت نیست ، املاح موجود در آب ها باعث شور شدن به مرور زمان و خرابی بافت خاک و ریشر و در طولانی مدن از بین رفتن گیاه می شود.

استفاده از آب لوله کشی گزینه اول افراد برای آبیاری گیاهان

برای اکثر کسانی که به نگهداری از گیاهان در منزل روی می آورند دسترسی به آب لوله کشی خانگی بسیار آسان است ، و برای آبیاری گیاهان خود استفاده میکنند . این آب مقدار زیادی یون های پتاسیوم و سدیم و کلسیم و منیزیم دارد که میتواند جذب خاک و ریشه گیاه شده و به مرور آسیب برساند.

معایب استفاده از آب آشامیدنی :

آب آشامیدنی عمومی در بیشتر مناطق حاوی کلر و فلوراید است.

کلسیم و منیزیم موجود در آب میتواند در خاک گلدان لایه ای را تشکیل دهد که آب را دفع کند.

چرا آب مقطر بهترین آب برای آبیاری گیاهان است و باعث سلامت آنها میشود ؟

آب مقطر نوعی آب پالایش شده است که عاری از هر گونه آلودگیو ناخالصی است . برای تهیه آب مقطر آب جوشانده شده تا تبدیل به بخار شود سپس با ازایش تراکم ، سیال مجدد تبدیل به مایهع میگردد و تمامی گاز های مثل کلر و کرین و مواد آلی و مواد معدنی مثل کلسیم و منیزیم آن حذف شده و خالص خالص شده است .

مزایای استفاده از آب مقطر روشان برای آبیاری گیاهان خانگی :

آب مقطر عاری ازمواد معدنی( کلسیم و منیزیم و سدیم ) است که این مسئله مانع شکل گیری سطح نفوذ ناپذیر بر روی خاک میشود و هواسازی خاک مختل نمیکند.

آب مقطر هیچ ماده شیمیایی مضری ندارد که سلامت گیاه را بخطر بیاندازد.

همین موارد باعث شده که در بیشتر موارد گل فروشی ها خریداران گیاهان خاص را فقط به خرید آب مقطر برای گیاهان خود هدایت و راهنمایی میکنند.