آب مقطر فوق دیونیزه روشان Ultrapure water (Di-Deggassed) که یا نام علمی clinical laboratory reagent water شناخته میشود با جدیدترین و کامل ترین روشهای تولید آب مقطر برای مصارف حساس در زمینه آزمایشگاهی و صنعتی تولید شده و با کمتریم هدایت الکتریکی و TDS , ph استاندارد و عاری از میکروارگانیسم ها و پروتئازها ،کربن ارگانیک میباشد.در این مجموعه فرایند تولید مبنی بر سیستم تقطیر استوار بوده و آب از جریان ناخالص تبخیر شده و در جریان خالص کندانس میشود .

از مزایایی که این طرح نسبت به فرایند RO یا DRO دارد میتوان به ساختار دستگاه ها و فناوری بسیار بالاتر ، نسبت به دستگاه های تصفیه اشاره نمود بطوری که رقیب قدرتمندی نسبت به تمامی سیستم ها میباشد . از ویژگی های این سیستم میتوان عدم نیاز به فیلتر های غشایی و آثار باقی مانده آن در آب تصفیه شده (مخصوصا رزین های مورد استفاده در سیستم یونیزه )را نام برد.

فرایند تقطیر ، آب را از نظر کیفی از اجزا و ناخالصی های خارجی تمیز میکند و خواص دارویی بدست می آورد ، از نظر ترکیب شبیه آب باران است و در بدن به عنوان یک حلال عمل میکند . مانند آهنربای قدرتمند مواد مضر را جذب می کند و از طریق کلیه آنها را دفع میکند.

آب مقطر بهترین برای مراقبت از پوست

مراقبت از پوست با آب مقطر چگونه کمک به سلامت پوست ما می کند ؟

پیشنهاد های ویژه

آب مقطر فوق خالص و فق دیونیزه چهار بار تقطیر

آب مقطر روشان

آب دیونیزه برای پوست

آب یک اصل مهم برای پوست صورت و بدن می باشد و خواص آب مقطر برای پوست بسیار زیاد می باشد و توانایی های بسیاری دارد که از نگاه میکاپ و زیبایی از آب طبیعی کیفیت بسیار بالاتری را دارا می باشد و باعث می شود ما را بهتر از همیشه نشان دهد.

مراقبت از پوست با آب مقطر روشان به دلیل نداشتن املاح و رسوب و همچنین نداشتن عناصر اضافی آب مانند سدیم ، کلسیم و منیزیم و مهمتر از همه خاصیت آنتی باکتریال ( ضد میکروبی) بودنش، بسیار برای پوست صورت مفید بوده و آبرسانی خوبی به پوست انجام می دهد .

خاصیت مهم آب دیونیزه برای پوست

آب دیونیزه خالص ترین نوع آب می باشد.آب لوله کشی و حتی آبی که نام تجاری بطری مورد علاقه شماست هنوز هم می تواند حاوی مقدار زیادی آلاینده ها باشد.این آلودگی ها به طور قابل توجهی تمام مزایای موجود در آب را کاهش می دهد و ممکن است باعث تخریب اکوسیستم های حساس بدن ما شود.

آب دیونیزه یک سم زدای بسیار قوی استآب سم را سریعتر از هر ماسکی که شما استفاده میکنید از پوست خارج می کند.وقتی آب به داخل پوست نفوذ میکند، ناخالصی ها آن را به جریان خون منتقل می کنند تا از بدن خارج شوند.

کاربردهای دیگر مراقبت از پوست با آب مقطر برای پوست

آب دیونیزه روشان علاوه بر داشتن خاصیت و کارآیی بالا برای پوست ، دارای کاربردهای متنوع دیگری می باشد.بعنوان مثال ، آب مناسب قهوه و قهوه ساز بوده و عطر و طعم بسیار بهتری به قهوه می دهد.

عطر سازی

خنک کنندگی لیزر پزشکی و زیبایی

تولید خمیردندان

تولید شامپو

تولید دهان شویه

صنعت تولید رنگ

صنعت غذا

داروسازی

تولید مواد نانو

دستگاه کروماتوگرافی hplc

و کاربردهای وسیع دیگر

یکی دیگر از آبهایی که برای پوست صورت مناسب می باشد ، آب مقطر دو بار تقطیر شده خنثی و سختی پایینی دارد به عنوان آبرسان پوست مناسب می باشد. اما بهتر از آب مقطر ، آب دیونیزه خیلی بهتر و مناسب می باشد.اگر بخواهیم خلاصه وار تفاوت آنرا بگوییم ، باید گفت که آب مقطر خالص می باشد اما آب دیونیزه فوق خالص می باشد.املاح و کلر در آب مقطر وجود ندارد و این در حالی است که آب دیونیزه فاقد املاح و رسوب و حتی عناصر اضافی می باشد .

آب مقطر برای بخور صورت

شرایط آب و هوایی و نوع مواد غذایی باعث شده که پوست صورت و بدنمان خشک شده و با افزایش سن،آب پوست صورت نیز رفته رفته از بین می رود.برای اینکه پوست صورت همان رطوبت و شادابی اولیه را بدست آورد ،بسیاری از متخصین و کلینیک های زیبایی از دستگاه بخور صورت برای آبرسانی استفاده می کنند.آبی که داخل مخزن دستگاه بخور ریخته می شود هم برای دستگاه و هم برای خود پوست تاثیرگذار می باشد

کیفیت و خلوص آب مقطر بحدی است که علاوه بر استفاده کردن در صنایع می توان برای پوست صورت و بدن نیز استفاده کرد.از خواص آب مقطر برای پوست صورت می توان به آبرسانی کردن، سم زدایی ، زدودن چربی از روی پوست صورت و سفت کردن پوست صورت نام برد.

بسیاری از سالن های زیبایی آب مقطر را داخل دستگاه بخور صورت ریخته و برای آبرسانی و شستن و زدودن پوست صورت و  بدن استفاده می کنند.

فواید شستن صورت با آب دیونیزه

بطور کلی املاح موجود در آب با میزان جذب آب توسط پوست رابطه ی معکوس دارد ، یعنی هر چه املاح آب کمتر باشد جذب آن توسط پوست بیشتر می شود و در نتیجه پوست ، طراوت و شادابی بیشتری پیدا می کند .

ماندن املاح آب بر روی پوست نیز از مواردی است که نه تنها در طراوت ، شادابی و سلامت پوست شما تاثیر مثبتی ندارد، بلکه سبب ایجاد خشکی پوست (اگزما) و همچنین التهابات ناخوشایندی می گردد ، این در حالی است که آب دیونیزه  دارای املاح بسیار کمتری است و باعث شفافیت پوست می شود

وجود کلر در آب لوله کشی امری ضروری است زیرا کلر باعث از بین بردن میکروارگانیسم ها و باکتری ها در آب لوله کشی می گردد ، اما کلر برای شست و شوی پوست مضر می باشد